Hoe werkt het?

 Indien u gebruik maakt van Valet Parking,  kunt u direct uw auto rijden naar de ingang tussen vertrekhal 2 en 3. Hier overhandigt u de sleutels aan de chauffeur waarna u direct kunt doorlopen naar de gate. Uw auto wordt door de chauffeurs vervolgens naar één van onze parkeerterreinen gebracht. Houdt u er rekening mee dat 30 minuten voor uw aankomst op Schiphol aan te kondigen door naar het volgende nummer te bellen 020-2101553. Na terugkomst op Schiphol belt u ons wederom en wij zorgen ervoor dat de chauffeur met uw auto klaar staat op hetzelfde plek waar u uw auto hebt afgeleverd. U ontvangt de sleutels van de chauffeur en kunt direct naar huis rijden.

Hoe kan ik reserveren?

U kunt reserveren door het reserveringsformulier op deze site in te vullen. Indien u niet over internet beschikt, kunt u tijdens kantooruren uw reservering telefonisch doorgeven. Onze klantenservice is bereikbaar op het nummer 020-2101556.

Hoe kan ik mijn reservering betalen?

Nadat u tijdens het reserveren al uw gegevens hebt ingevuld kunt u de betaling doen via Ideal of andere online betaaltmehodes. Hierna krijgt u direct een bevestiging van uw reservering.

Hoe werkt het ophalen en terugbrengen van uw auto vanaf Schiphol?

Op het reserveringsformulier heeft u uw vluchtnummers en de datum van vertrek- en aankomst ingevuld. Zo weten wij wanneer wij uw auto kunnen ophalen en terugbrengen. U belt ons zowel bij vertrek (minimaal 30 minuten van te voren)  als aankomst op Schiphol zodat uw wachttijd minimaal is.

Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?

Ja, u krijgt automatisch een email met de bevestiging. Indien u deze niet heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. In sommige gevallen kan een email worden gezien als spam mail.

Hoe wijzig of annuleer ik een reservering?

U kunt een reservering wijzigen of annuleren zonder enige kosten tot op de dag van vertrek. Een wijziging of annulering kunt u doorgeven door te mailen naar info@schiphol-valet-parking.nl.  Een reservering kunt u tot 48 uur voor aankomst wijzigen of annuleren zonder enige kosten.

Wat zijn de openingstijden?

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

Ik heb nog geen aankomst- en/of vertrektijden van mijn vlucht. Kan ik dan toch een parkeerplaats reserveren?

Ja dat kan. U vult dan op het reserveringsformulier bij ‘tijden’ 0.00 uur in. Zodra de tijden bij u bekend zijn, geeft u dat per email aan ons door.

Ik kom na middernacht aan, welke datum moet ik opgeven op het reserveringsformulier?

U houdt de datum van aankomst op Schiphol aan. Stel: u vertrekt op de 14e vanuit Italië om 23.00 uur en u arriveert de 15e op Schiphol om 01.00 uur. U vult als datum van terugkomst de 15e in.

Ik heb wel een vertrekdatum, maar nog geen aankomstdatum. Kan ik dan reserveren voor onbepaalde tijd?

Ja, u kunt reserveren voor onbepaalde tijd. Het is alleen niet mogelijk te reserveren via het reserveringsformulier op onze website. U dient uw reservering per telefoon of email in te dienen.

Hoe moet ik eventuele wijzigingen van mijn reisgegevens doorgeven?

U kunt een wijziging per mail (info@schiphol-valet-parking.nl) doorgeven.

Hoe annuleer ik mijn reservering?

U kunt tot maximaal 48 uur van tevoren, kosteloos per email of telefonisch annuleren. Indien u reeds heeft betaald, zullen wij na ontvangst van een email met daarin uw bankrekeningnummer, het betaalde bedrag aan u terugstorten. Indien u telefonisch wilt annuleren houdt dan uw reserveringsnummer en kenteken bij de hand. Indien u annuleert binnen 48 uur en u heeft nog niet betaald, zal u hiervoor een rekening ontvangen op het door u opgegeven adres. Wij brengen hier het volledige bedrag in rekening.

Ik wil voor meerdere auto's reserveren. Kan dat?

Ja, u kunt voor meerdere auto’s reserveren. U dient dan wel een aparte reservering voor iedere auto te maken.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Indien uw vraag er niet tussen staat kunt u contact met ons opnemen per mail: info@schiphol-valet-parking.nl